årkar inte.....

vara uppe längre...
Hahaha, nej men jag sitter på mitt rum och fixar naglarna just nu..
idag vare en jävla jobbig da, bil bil och lite mer bil...
sen kommer man till Karolinska och ALLA , verkligen ALLA dåliga läkare
och sjuksköterskor jobbar. omg... alla kan gå å ta sig..
sen skulle jag ta blodprov, och hon som jag träffa först, stängde ut mamma!!!!!!
Jag och pappa kom in sen stängde hon dörren!! wtf??
sen kunde inte hon få blod ur armen, hon stod å grävde i armen i 5 min..
sen kom en annan tjej som provade och hitta inget å ta blod från..
(i armvecken alltså) så hon tog mitt på handen, fy satan va ont de gjorde...
och där funka de inte heller så hon fick droppa blod fån mitt finget...
sen va man typ död....................................
och ja här är vi nu,, har packat lite granna, jag lovar att jag glömt nått..
mm, men nu ska jag kolla på tv en stund tror jag!
Bloggar innan jag åker imorrn tror jag!!

CIIAAOO!!




hon skötte sig så bra när dom tog blodprov på henne!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback