<3

N e j ........f u l a   f a n   j a g   m e n a d e   V E C K E R T ! ? !   V a d f a n   ä r e   d u   i n t e   f a t t a r ,             s å     j ä v l a   d a m p . . . . 

_________________________________________________________________________________________

Tralalala laaaaaá! ;)
Är på ett zuper humöör :)
Lite knas idag men fan, de gick över tack vare D***** <3 ;)
Ikväll ska jag ut med Matilda och Mikaela, och Bella en stund.... :P
Prov och läxor har jag pluggat som faaaaan idag! :O
Fett stolt det är bra för att  vara jag vet ni! ;)
Sen efter vi vart ute ska jag duscha och måla naglarna, Färg??? :P
Åååh asså ni fattar inte hur lycklig jag är just nu!!!!!! :D
Men nu måste jag klä på mig, sitter i min EM pice ;) (Y)
och lyssnar på muzik ;P
Nej men nu ska jag kissa och klä på mig, sooooo  long!!! ;) <33333333333



I'm on the right track baby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback