Fuck no...

Vaknade på as bra humör, och sen ---- skola-----, can i kill myself you? - no.. - Im gonna anyway.....
Men annars har allt rullat på, förutom att vädret ALDRIG vill gå den väg jag tar...
Gympa på måndag o torsdag, vilka dagar tror ni att de ska regna denhär veckan ^^
Igår kolla jag på slut audition IDOL :)
Och måla naglarna, det blev så jääävla fult, men jag pallar inte bry mig..... :P
Sen så ... aa :) Här har ni massa bilder!
BILDBOMB!!

Fult hu? :) as fult!! :'-D


Våfflor som vi käka på min födelsedag! :)

Sen va vi på Volkswagern o kolla bil...
okej vi hade kul, mamma o pappa kolla bil! :)


HAHAHAHAHAH VA TVUNGEN!



ja vackert


och jag har vart ute med hunden nån gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback