Heeelvete....

U s c h   f a n   a t t  d e t h ä r   s k u l l e   h ä n d a . . .

V a r f ö r   j a g ?

__________________________________________________________________________________

Hemma nu! för alla som undrar you know ;)
Efter skolan drog jag och Orgil ner till Lidl och fråga Prao till mig.
Och Nina sa SJÄVLKLART! :) Fatta hur glad man blir när dom säger
att man är jättevälkommen och man va så bra förra gången osv osv, fan
hon gjorde min dag!!! (Y)
Imorrn äre typ halvdag, fram till lunch som vanligt och sen
ska vi typ orientera på nå random ställe??????? whuttt?
Yepp thats what i tror :P
Just nu sitter jag och lyssnar på musik på Spotify :)
Ikväll ska jag göra nått, kanske ska ut med Mickis but who knows! :)
Hej då så länge!!!



På med denhär snyggingen vecka 41 då!!! :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback