Hemma.. borta... eh who cares?

Hahah muppad dag idag? jaaaaa.... :P
typ 3 timmar mentorstid imorrse, engelska i 40 min
lunch svenska på 20 min... -.-
idrott svenska IGEN och sen sluta..
när jag öppna grinden hem, så kom jag på att jag har spanska prov
imorrn men INGA böcker (Y) Jääävla bra grej att ha i denna situation..... :)
Men min söta snälla mamma skjussade mig till skolan så jag kunde hämta mina prylar!
så när jag kom hem vare, plugga plugga plugga!!!
Varför ska man behöva ha läxor och prov?
Varför ska man behöva gå i skolan, prutt that....
Imorrn äre TAGGA TAGGA TAGGA sista lektionen!! :-D
Fotografering med nya objektiiiiiv! :)
Har lite modeller och sådär, ska göra en med färggranna kläder och
en med svarta :)
Kommer bli awesome, länkar sen till bilderna! Asså imorrn eller så:P
Och sen vid typ 5 kom pappa hem med Glass från glassmässan som blivigt kvar!
Jag kommer aldrig kunna äta typ gb glass... dethär är lixom riktig hallon sorbé och hasselnötsglaaassssss! :)
Vem tjockarsig idag? jaaaaag :P
Bilder på de kommer sen, men nu ska jag köra igång Spotify och tagga spanska......


idag i skolan :)

söta jag vet ;)

Mickis slog in min pressent......... kul nej....


Där i låg halsbandet, med en uggla på :) jätte söt villja lova!! :D


och så fick jag de 3 första björnborg perfymerna som jag önskade mig! :)

jag o matilda... :P

jaa... killarna har inte så stora hjärnor... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback