wow.....

Har tråkigt....

1. Har du någonsin gjort något i ditt liv du ångrat? JA!
2. Gör du något du kommer ångra just nu? jaa..... antagligen...
3. Har du ätit godis idag? jaa.... faktist.. :)
4. Har du pratat i telefon med en person du inte känner? jaaa.. många ggr ;)
5. Har du gjort något idag? ja? hahha?
6. har du sminkat dig idag? Nooooope :)
7. Har du drukit sprit innom 24 timmar? neee...
8. har du ätit middag? nee....
9. Ska du duscha idag? Jaa :)
10. Har du sovit idag? jaaappp
11. Varför? För jag var trött? Wtf?
12. Har du tuggat tuggummi idag? Såklart? De gör jag varje dag ju! :D
13. Har du bajsat idag? HAHAHAHH ... nej faktist inte.. :P
14. Vill du ha barn? Ja i framtiden antagligen?
15. Är du bra på att sjunga? Jag vet inte? jag .. eh venne?
16. Kan vi få bevis? nej.....................................
17. Jag utmanar dig att lägga upp en video på Fb om 30 gillar :)? Omg... eh okej...
18. Lyssnar du på musik? Om ja vad? Jaa Born this way cover Ulrik :)
19. Varför kommer du sova ikväll? För det är skola imorrn? -.-
20. Svarade du ärligt på dessa frågor? Jaa, klart ;)

____________________________________________________________________________________

Hello, aa nu Fb och sen middag
senare ikväll måste jag ut så jag ska ut me Jossan o Rikard (Y)
Score teeeeeeam :)
Men nu ska jag käka bye! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback